شناسهٔ خبر: 28999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان شهرستانی،

افتتاح ساختمان جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد

افتتاح ساختمان جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، داریوش نصر در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: استان آذربایجان‌غربی در اجرای کارآمد و به دور از حاشیه طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده استان پیشتاز بوده و ساختمان جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد برای اولین بار در سطح کشور به بهره‌برداری رسید.

وی با اعلام اینکه روسای ادارات راه و شهرسازی و مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد پیش از این انتخاب شده بودند، افزود: طرح تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که مصوبه شورای اداری است براساس ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی وزارت راه و شهرسازی اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به تشکیل ساختار نو و جدید در مجموعه راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: ساخت و توسعه راه‌ها از وظایف و فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی است و بهره‌برداری و نگهداری از راه‌های استان بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواهد بود.

نصر همچنین رفع مشکلات و مسائل حوزه املاک شهرستان مهاباد و اتمام بزرگراه ارومیه-مهاباد- میاندوآب را از بارزترین برنامه‌های اجرایی برشمرد.

دیدار با فرماندار شهرستان مهاباد، بازدید از بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب و دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد از مهم‌ترین برنامه‌های سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان به مهاباد بود.

نظر شما